[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID)

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Thu May 23 13:15:06 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 20:46:56
 Jure Pecar wrote:
>ne bos verjel, ide diski so z malce pazljivosti popolnoma hot swappable.
>(floppyji so bli ze od nekdaj)
>
>recimo da hoces odklopiti hdc:
>
>	umount /dev/hdc
>	hdparm -y /dev/hdc
>	rmmod [all ide modules]
>	odklopis power kabel
>	odklopis ide kabel
>	odneses disk ...

Kar si napisal, zna biti zelo uporabno ...

Res pa je, da sem jaz imel diske v rackih, se pravi, da se naenkrat odklopi tako power kot ide kabel.

Nekje sem bral, da lahko, ce izklopis disk, pokvaris njegovo ali kontrolerjevo elektroniko (brez zgoraj omenjenega postopka).
A kdo ve kaj vec o tem?

Pa se nekaj: a je moznost sinhronega vrtenja diskov rezevirana samo za scsi ali so ide diski tudi ze kdaj slisali za kaj takega?
Se mi zdi, da sem na enem starem disku videl nek vmesnik (vrata), ki naj bi bil namenjen temu ?

lp, Rok