[LUGOS] Nokia modem -> IR-USB -> Redhat 7.3

Ziga Kavcic ziga.kavcic at s5.net
Wed May 22 08:51:40 CEST 2002

Nimam ne IR ne COM porta, tudi na telefonu je samo IR, morebitni
konektorji za kabel so pa skriti pod simom, baterijo in pokrovčkom. Bolj
omejen bi težko bil...

Zdaj sem se nekaj ubadal s kernelom (sem neki compilal, pa mi ga potem
ni uspelo zbootat), med nastavljanjem kernela sem imel kot opcijo tudi
USB-IR dongles (experimental), samo nisem mogel tam označiti da bi mi
dalo podporo za to zadevo. Opcija je bila siva ne glede na to kaj sem
ostalega vklopil. Pa ravno to bi mi ful prav prišlo... Sem pa nastavljal
z make xconfig...

Via twister... vsaj notebooki so se pocenili... res pa da bi rad enkrat
enga Dell-a preizkusil.

LP