[LUGOS] SCSI disk problemi, part deux

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.dhs.org
Mon May 20 22:51:46 CEST 2002

Marko Bevc wrote:

>Poznam firmo za fatXX/ntfs,ext2/3, reiser pa mislim da ne, pa ce je disk
>hin je itaq skoraj tezko da bo slo kaj...

Če je zapis na magnetnih ploščah OK, potem ne vidim razloga, da se
podatkov ne bi dalo rešiti. Pač firma, ki to počne, namontira te plošče
v delujoč disk, pa zadevo dol presname. Koliko je fuč pa takoalitako ne
moreš na čisto na oko ali pa na uho videti/slišati.

Pa še en krajši povzetek iskanja rešitev (mogoče bodo komu na listi prav
prišle, če pa ne, pa pač žal ne :) :

No, sem se danes malo pozanimal po internetu kdo v Evropi sploh nudi
take storitve. Naletel sem na naslednje firme:
- OnTrack (zgleda, da imajo zadevo precej dobro urejeno, saj imajo samo
v Evropi 5 laboratorijev), v minus jim štejem, da mi še vedno niso
odgovorili na več requestov.
- Vogon (angleška firma, imajo lab v angliji, s ponudbo so se odzvali v
2 urah po e-mailu, končne cene mi niso vedeli povedat, zato jim dam en
manjši minus)
- Convar (mislim, da je nemška firma, imajo zelo dober webpage od koder
lahko večino stvari urediš, ne da bi jih posebej kontaktiral, odzvali so
se v petih minutah, navedli so vse okvirne cene, ki se gibljejo od
560-2500 evrov)
- Datex (francozi, se pa še vedno nis odzvali...)

No, te štiri firme sem našel.
Kot vidim celo stvar, niti ni problem dobiti podatkov. Večji problem je
dobiti budget za vse tole :)

lp,

Gasper