[LUGOS] Nokia modem -> IR-USB -> Redhat 7.3

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon May 20 21:28:17 CEST 2002

* On 20-05-02 at 21:04 Ziga Kavcic (ziga.kavcic at s5.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> a se da v linuxu surfat preko USB-IR vmesnika (RH3 je napravo zaznal, samo
> ne znam nastavljati zadeve) in nokiinega modema (nokia 6510- kolikor vem
> ima standardni modem).
>
> Imam pa laptopa Compaq Presario 700UK - Duron 900, ...
>
> Sem pa na žalost totaln newbie... Zanima me če je zadeva vsaj izvedljiva.
+----and here the quote ends----+
Ja ce ima ta model res AT modem (no tudi ce ga nima) in ce imas pac
storitev za prenos podatkov vklopljeno na strani svojega operaterja bi
to seveda slo. Vec informacij o tem kako nokio usposobis skupaj z
linux-om pa najdes naprimer na www.gnokii.org.

(iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da nokia 5110 dela v linux-u kot
modem, nokia 6210 pa dela tudi kot HSCSD modem).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Boštjan Müller - neonatus at neonatus.net - http://neonatus.net/~neonatus [*]