RE: [LUGOS] Vprašanje o modemu

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri May 17 08:31:23 CEST 2002

Kako se pravilno nastavi fonte, oziroma kateri so dobri za OpenOffice?

Šumniki mi sicer delajo, vendar le v fontih, ki so zraven X-ov. TTF fonti,
ki sem jih importiral pa ne prikažejo "č" -ja. Pa tudi nekam čudno so
"kern" -elani (razmiki med njimi). Sicer imam XFree 4.2, RH7.2, OO 1.0.

Pa tudi nekdo je že vprašal kako lahko "sistemske" fonte v OO zamenjaš. To
so tisti v menujih in dialogih, tako da bi malce lepše zgledali.
Pa še to, če vklopim antialias, fonti niso tako "lepo" prikazani kot pod
Windowsi.

LP,
Gregor