SCSI

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed May 15 21:59:50 CEST 2002

Hi

Danes je na listi nekdo spraseval, kaj napraviti z diskom, ki je poln
podatkov toda ne deluje.

Vem, da se bo slaisalo malo noro, toda iz izkusenj ti lahko povem, da
naredi sledece, meni je pomagalo na kakih ducat diskih, da sem podatke
se resil.

Disk daj za cca. 10 - 15 minut v zamrzovalnik (daj ga prej seveda v neko
vrecko), potem ga vzemi ven in cim hitreje z njega presnami podatke na
drug disk.

Ce to ne bo delovalo, probaj morda se enkrat ponoviti postopek. V
skrajnem primeru, ce so recimo zablokirale bralne glave mi je 1x
pomagalo, da sem disk udaril narahlo s kladivom.

Meni je to pomagalo, morda bo tudi tebi.

LP,

Davor