[LUGOS] Postfix + MySQL + Courier

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed May 15 12:09:02 CEST 2002

Hojla,

hm, ne vem ce sem kaj posebej nastavljal. Kolikor vem to mora
po defaultu nardit edino kar je moras imeti osnovni
direktorij kjer bo nardil ta Maildir permisione prav
nastavljene.

Se pravi ce mas uid za userja recimo 10000 potem mora biti ta
direktorij kamor bo postfix nardil Maildir isti uid.

Jst imam drugace vse userje virtualne in ima direktorij
/var/mail/virtual in tudi vsi userji imajo isti uid in gid,
se pravi imam tako nastavljeno virtual dir.

In potem mi sam naredi direktorij za domeno in potem notri se
dir za userja itd.

 Uros                            mailto:uros.gruber at sir-mag.com