MySQL FLOAT/DOUBLE ali INT celice?

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed May 15 07:14:31 CEST 2002

Imam tezavo pri odlocitvi kaksen tip polja naj uporabim pri zapisu
rezultatov nekih meritev v MySQL bazo. Vecina rezultatov meritve so cela
stevile, nekateri pa so decimalna stevila z dvema decimalkama.
Premisljeval sem, ce bi mi kaj poenostavilo, da bi kar vsa ta decimalna
stevila zapisal kot cela, tako da jih mnozim z 100 preden jih vpisem
(seveda pri uporabi rezultatov bi tudi uporabil enak faktor, da dobim
prave stevilke ven).

Skratka zanimajo me vase izkusnje in argumenti za oz. proti uporabi
FLOAT/DOUBLE oz. INT tipov.

Zdaj iscem po manualu od MySQL-a pa nisem se nasel pravega odgovora.
Zanima me tudi kako je z indeksi na celicah s celimi stevili in kako na
celicah z realnimi - so kaksni problemi?

Lp,
Dezo