[LUGOS] Postfix + MySQL...

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue May 14 13:20:07 CEST 2002

Re

On Tue, May 14, 2002 at 09:14:38AM +0200, Damir Dezeljin wrote:

> Kaj to pomeni, da pol bo delala tudi quota (mislim tisto kar Courier
> razume)?

ne tale courier je samo za dostavljanje maila v uporabniske Maildir-e.
Kar se same quote tice se nisem se nic igral, vem pa da imas naceloma na
izbero uporabiti oz. nastimati quoto prek courierja oz. druga moznost,
pac sistemska per user.

> Pa se nekaj - kaj s tem si mi resil kako avtomatsko narediti maildir.
> Kaj pa imas se kaksen hint kako courierju dopovedati "mailbox_base"?

dejansko po mojih izkusnjah ne .. mogoce da obstaja, pa se jaz se nisem
imel casa igrat oz. preiskat. Naceloma naredims maildir za vsakega
uporabnika (imas proram maildirmake) ga na nato se chmodas in chownas,
da bo ustrezalo uporabniku in to je naceloma to. Uporabnik si bo potem
preko svojega mail clienta ustvarjal nove podfolderje (maildire) znotraj
tega, ce bo to hotel. In po mojih izkusnjah ne rabis courierju nic
dodatnega povedat za mailbox_base.

> In se nekaj ... kaj maildrop verjetno dela pocasneje od tistega cuda ki
> je v postfixu default noter - kaj kdo ve ce je ta razlika VELIKA (nebi
> testiral na production masini)?

ne nic pocasneje ne dela.. namrec maildrop je sila super zadeva in je
dela v bistvu to kar v osnovi pocne tudi procmail, tako da si lahko vsak
uporabnik posebaj napise .mailfilter, ki ima Cjevsko sintakso in mu
lahko potem razporeja posto, ki jo postfix preda maildropu po "rulih"
naprej..

lp,
 Andraz
a at aufbix.org