[LUGOS] slike

Igor Kolar ike at law.com
Mon May 13 13:21:30 CEST 2002

Hiya.

Tvoja naloga je (poenostavljeno):

> 1 zmanjsanje slike
> 2 konverzija iz gif ali bmp v jpeg
> 3 zmanjsanje kvalitete na tam 30%
> 4 progressive

Èe boš pripravil veè slik, je najbolje, da jih
poimenuješ z zaporednimi številkami (od 1 do n).

Downloadaš in instaliraš paket ImageMagick.
Zanima te binary "mogrify". Iz man mogrify:

> mogrify transforms an image or a sequence of
> images.
> These transforms include image scaling, image
> rotation, color reduction, and others.

Podobno storiš z jpegtran. Ta bo verjetno že
inštaliran.

Zdaj pa napiši skripto, ki:
(1) skalira sliko (mogrify) in jo (2) pretvori v
jpeg (mogrify)

(4) nastavi progressive encoding (jpegtran) in
(3) optimizira (jpegtran)

Konèno shrani sliko v datoteko <cifra>.jpeg

# /bin/bash

for i in `seq 1 50`;
do

mogrify -format jpeg -geometry 700x300! $i.bmp |
jpegtran -progressive -optimize > $i.jpeg

done

Shrani jo v datoteko "convert" (recimo), jo daj
v imenik s slikicami, ter poženi:

# chmod +x convert
# ./convert

Vse datoteke .bmp se bodo convertale v .jpeg,
seveda z ustrenimi transformacijami.

Èe bodo težave, najprej (!) preberi man strani
za mogrify in jpegtran.

Prej še napravi backup slikic, za primer, da bo
kaj šlo narobe (ker narobe bo tudi šlo).

Takole, poskušal sem biti priden. In dopovedati
ostalim, da ime programa, ki lahko pomaga, še ni
celostna rešitev, zaželjena na tej sicer
kvalitetni listi.

-ike

Sent by Law  Mail