[LUGOS] Antivirusna zascita na mail serverju

Bostjan.Kukovicic at vipap.si Bostjan.Kukovicic at vipap.si
Mon May 13 12:47:44 CEST 2002

se boljsa resitev je MAIL Sweeper for SMTP podjetja ClearSwift. Res pa je,
da deluje samo na WinNT/2k platformi.
Je pa program zelo prilagodljiv. V Sloveniji so zastopniki Hic Salta v
Ljubljani.

Bostjan

> Zanima me katero antivirusno zascito mi priporocate (zastonj in tako za
> placat)za zascito mail streznika na linuxu, ter katero uporabljate vi.
> kakrsnekoli izkusnje pripombe..anyting so dobrodosle. kako je z
> nadgrajevanjem baz podatkov o virusih?
Ce imas kup denarja, si omisli recimo Sophos SMTP_Mail_Gateway zascito -
kup denarja, ker moras placat licenco za vsak mailbox oz. e-mail.

Ce imas malo manj denarja:
Amavis + <antivirus_software>. Recimo Amavis+Sophos (posodobitve so
povprecno velike do 10kB) - samo IDE-ji.

Ce nimas denarja:
Zacni uporabljati telnet (se boljse ssh) in pine :)

Lp,
Dezo