[LUGOS] Antivirusna zascita na mail serverju

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Mon May 13 12:17:20 CEST 2002

At 12:01 13.5.2002, Ale{ Tepina wrote the following message:

>Lep pozdrav!
>
>Zanima me katero antivirusno zascito mi priporocate (zastonj in tako za
>placat)za zascito mail streznika na linuxu, ter katero uporabljate vi.
>kakrsnekoli izkusnje pripombe..anyting so dobrodosle. kako je z
>nadgrajevanjem baz podatkov o virusih?

Èe imaš pravi pristop, je tega precej malo. Skratka, odloèiti se moraš, èe
želiš aktivno ali pasivno (klasièni antivirus) zašèito. To slednje je v
krizi zadnje èase, saj je podobno pristopu, ki ga ima m$ pri security
problemih - rešiš konkretno posledico in ne vzroka.

Torej?

----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar at over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown