Vprasanje o RT-ju

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon May 13 10:27:33 CEST 2002

Pozdravljeni,

BTW: RT je RequestTracker

na eno masino sem testno instaliral RT. Stvar deluje, vendar ko kreiram
request in dobim mail o tem, pise v "From" fildu le-tega
rt@<ena-domena> .

Ni mi jasno iz kje je dobil tisto <ena-domena> . Tam bi moralo biti recimo
dezo.org. Kot se spomnem me nikoli ni vprasal kaj naj bi bila domena. Sem
poskusil tudi grepniti cez vse tekst datoteke na disku ce kje pise
<ena-domena>, pa nikjer ne najdem tega.

Kaj ima kdo kaksen hint kako naj to resim (da bi pisalo v From: prava
stvar)?

Ima kdo kaksen hint kaj naj uporabljam namesto RT-ja (kaj manj
storastega). Kolega je priporocal Bugzillo. Se kaksen predlog (po moznosti
tudi argumenti za to)?

Hvala in lp,
Dezo