[LUGOS] Postfix in "fake" MX ?

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Mon May 13 09:30:59 CEST 2002

On Wed, 8 May 2002, Stojan Rancic wrote:
>   Eno vprasanje: rad bi imel eno masino s postfixom, ki bi bila
>   primarni MX za precej domen (prevec, da bi jih rocno pisal v
>   transport datoteko),
Ha?!? A relay odpret za vse te domene pa ne bo problem ? Mora bit pa full big
deal relayto datoteko skopirat v transport,pa natipkat 2 tabulatorja pa
pritisnit desno tipko na miski,ker itak vse transportiras na enak nacin,torej
smtp:yourpop3server.domena.koncnica. Pa ziher jih nimas vec kot 200,z tem pa
je 5 min dela.

>   kamor bi prisla posta iz interneta, se tam
>   nekako obdelala (antivirus, rbl check,..) in se potem forwardirala
>   na eno tretjo masino, kjer imajo potem uporabiniki POP3 mailboxe.
>   Kako bi se to dalo narediti ?
Hja,ce ze imas userje v mysql tabeli,potem naredis nek MX za pop3 server,
npr: pop3mx.domena.si in v mysql tabeli(se da z enim ukazom) popravis vse
virtualne mape tam kje imas POP3 username v username at pop3mx.domena.si .
SMTPja pa prepricas v to,da bo lookupe delal v mysql,POP3ja pa da bo sprejemal
posto samo od SMTPja in SMTPja mu se dolocis za relayhost. Jaz osebno bi raje
delal transport mape.

>   Ena (grda) varianta bi bilo nastaviti to masino za secondary MX,
>   zapreti port 25 na primarnem MX za vse streznike razen tega
>   sekundarca in bi "delalo" ..
Res je,zelo zelo grda.:))

>   kaksna lepsa ?
So lepse varjante,vcasih se je treba *VECKRAT* vprasati,KAJ je tisto kaj zelis
narediti.

Lep pozdrav,