VIA Apollo AC97 (zvok) in SuSE 8.0

info at webblod.net info at webblod.net
Sun May 12 12:50:49 CEST 2002

Zanima me, ali je komu uspelo rešiti to težavo... Na prenosniku Compaq Presario 700UK sem namesti SuSE Linux 8.0, vse je šlo gladko skozi, nato pa... Zvoka ni?!? Kartica je prepoznana in oznaèena kot da deluje, tudi èe poskusim predvajati zvok vse 'zgleda v redu, vendar ni... Zvoka ni!!! Seveda sem pobrskal po internetu in našel kar nekaj èlankov na to temo, od katerih je ta še najbolj spodoben...

http://students.fct.unl.pt/users/fdc10056/presarioeng.html#sound

Odlièno, vendar mi kot popolnemu zaèetniku na podroèju Linux-a niti pod razno ni jasno, kaj moram storiti...

Bi mi znal kdo razložiti, prosim!!!

LP.