[LUGOS] UPS pod linuxom

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Fri May 10 11:24:11 CEST 2002

Metod Novak [e-spy] wrote:
> Zivjo
>
> Kupijem UPS, pa me zanima kateri poleg APC-ja so podprti pod linuxom.
> Tako, da ko zmanjka elektrike da znajo po nekem casu ugasnit racunalnik.

Pri nas uporabljamo PowerBox UPS-e. Zadeva komunicira preko serijskega
porta z Linux serverjem in preverjeno deluje. Zraven UPS-a dobis tudi
nadzorni program, ki je pisan tudi za Linux in ima kar nekaj moznosti :
shutdown serverja po dolocenem casu, shutdown serverja glede na preostalo
energijo v UPSu, obvestitev administratorja po emailu, ce pride do izpada
elektrike, stanje UPSa preko http, ...

Skratka zelo dobra zadeva.

Lep pozdrav,

	Andrej.