[LUGOS] USB winmodem :-(

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat May 4 16:31:03 CEST 2002

re

On Sat, 2002-05-04 at 15:01, matjaz85 at yahoo.com wrote:

> Imam ZyXEL Omni.net USB, ki je modem, in to winmodem! USB winmodem!!

hmm, resno vprasanje je ce je to winmoden, sicer ne dam roke v ogenj,
vendar sam sem imel priliko sprobati kar nekaj ZyXELov modemov, med
drugim tudi serijo Omni.net, sicer res ne USB in nobeden od teh ni bil
winmodem .. in z nobenim nisem imel nobenih tezav, tako pod linuxom kot
v NTjih.

> Kaj naj naredim, da ga spravim v delovanje? Prelistal sem ze nekaj
> dokumentacije, vendar ni nic o USB winmodemih. Ima kdo kaj izkusenj
> ali predlogov?

zal, nimam nikakrsnih izkusenj z USBjem, ampak ti res priporocam, da se
pozanimas ali gre sploh za winmodem..

lp,
 Andraz

--
   "Until you stalk and overrun, you can't devour anyone."
              --- Hobbes