Instalacija KDE 2.2.2

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Wed Mar 13 09:01:22 CET 2002

Pozdrav!

Z KDE-jevega ftp streznika sem potegnil 2.2.2 release in ko poizkusam
instalirati qt (2.3.2-1), ki je v istem direktoriju kot KDE 2.2.2, dobim
sporocilo : "unpacking of archieve failed on file /usr/lib/qt2: cpio:
unlink failed - Is a directory, Segmentation fault". Kaj je za narediti?

Ker ni RPM-jev za Caldero sem potegnil kar tiste za RH. Je mogoce tu
kaksen problem? Kje dobim pakete za Caldero ce je v tem problem?

Uporabljam : Caldera OpenLinux 3.1, kernel 2.4.2.

Ce ima kdo izkusnje ali kakrsnokoli idejo kako instalirati KDE se
priporocam =).

V bistvu je moj cilj instalirati samo nujno potrebne stvari, da bom
lahko uporabljal kdevelop pod blackboxom.

Hvala za pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.