[LUGOS] mysql ower web!

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Mon Mar 11 17:23:39 CET 2002

On Monday 11 March 2002 16:33, you wrote:

> Kljub vsemu konfiguriranju mi se vedno javla:
> Error
> MySQL said:
> Cannot connect: invalid settings.
>
> v config.inc.php sem poskusal ze vse konfiguracije pa mi se vedno ne dela.
> Lahko bi mi pa povedal, kako imas ti nastavljeno tu, odsek 'Servers
> configuration' ali mi poslal fajl..

to so edine stvari, ki jih moras nastaviti, vse ostalo pustis pri miru.

$cfgServers[1]['host']          = 'localhost'; // MySQL hostname
$cfgServers[1]['user']          = 'root';      // MySQL user
$cfgServers[1]['password']      = '';          // MySQL password (only needed with basic auth)

imas phpMyAdmin na isti masini kot mysql ali na kaksni drugi ?
ce imas na kaksni drugi je mozno, da ti mysql server ne pusti povezave.

lp,
Mitja