[LUGOS] Poln disk 2...

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Mar 11 11:56:39 CET 2002

On Mon, 11 Mar 2002 tomi at hrovatin.com wrote:

> Particija na kateri je /var je velika 277MB.
>
> Ko sem brisal log-e sem pobrisal najmanj 150 MB in ko sem pogledal na DF =
je =9Ae zmeraj trdil, da je 100% used.

> Sedaj ne vem ve=E8 kaj sploh =9Ae lahko pobri=9Aem.

To disi po temu, da si pobrisal kaksno odprto datoteko. Pobrisana odprta
datoteka resnicno izgine iz direktorijev, v katerih je nekoc bila, ampak
dokler je se zadnji proces ne zapre, svoj prostor na disku se kar zaseda.
Ker gre ze loge, je potencialni krivec proces 'syslogd', mogoce tudi
'klogd'. Pri teh dveh navadno pomaga, ce jima posljes signal HUP, saj
potem zapreta vse odprte datoteke in na novo odpreta, kar rabita in imata
na voljo.

Ales

P.S.: V prihodnje pisi maile, ki naj ne bodo sirsi od 80 znakov in, ce
      mail oznacis kot ASCII, potem v njem ne uporabljaj ne-ASCII znakov.

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/