Poln disk 2...

tomi at hrovatin.com tomi at hrovatin.com
Mon Mar 11 11:36:43 CET 2002

Sem že enkrat dal reply v listo (preko weba), pa se je izgleda izgubil v svetu elektronèkov.

Odgovor Gorazdu:
Izgleda, da zadeva ni tako preprosta.
Particija na kateri je /var je velika 277MB.
Ko sem brisal log-e sem pobrisal najmanj 150 MB in ko sem pogledal na DF je še zmeraj trdil, da je 100% used.
Sedaj ne vem veè kaj sploh še lahko pobrišem.

Prijatelj svetuje naj naredim diskcheck dsck, vendar mora biti zato disk unmountan.
umount ne deluje ker je disk v uporabi. Ideja, da bi zakomentiral mount v fstab in reštartal mašino pa me malo bega, saj ne vem ali se bo mašina postavila pokonci.

Hvala,

Tomi