Clock skew

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sun Mar 10 14:43:35 CET 2002

Zivjo!

Ko buildam preko NFSa ta trenutek spremenjeno datoteko mi make javi:
make: *** Warning: File `sem2.c' has modification time in the future
(2002-03-10 14:39:27 > 2002-03-10 14:39:26)

Delovna postaja si s streznikom preko rdate sinhronizira cas vendar je ocitno
to premalo saj za eno sekundo prehiteva :-/. Kako se naj resim te nadlege ?

- Ali rdate omogoca, da za par sekund zakasnis "tocni cas" ?
- Ali lahko NFS zapise change_time kot ga razume odjemalec in ne streznik ?

--
best regards,
Rok Papež.