[LUGOS] LaTeX - velikost matematicnih fontov

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Sat Mar 9 13:46:21 CET 2002

Zdravo!

Saj imam {slides} in ne {slide} - moja napaka! In ostalo tudi
tako, kot je spodaj opisano.

Pravzaprav sem ugotovil, da je ta izbira še kar uporabna; zdi
se pa mi, da zaradi drugačnih razmerij enačbe izgledajo malo
slabše kot sicer. Npr. \Bigg[ se kljub največji povečavi kar
nekako izgubi. Verjetno bi tu pomagal kak AMS paket.

Upam, da ostali elementi (grafika, tabele) delujejo tudi dobro.

Aha, kako se pa nastavi 'landscape' namesto 'portrait' ?

Hvala in lp., Jure