ASUSCOM problemi...

Dare dare.vodusek at volja.net
Fri Mar 8 15:33:07 CET 2002

Prebral sem ze menda vsa sporocila v tem forumu (samo tistih 100, ker pac do vec ne isce htdig..) in nisem nasel odgovora. Problem je sledec: RedHat7.1 kernel 2.4.5 pppd 2.4.1 in w6692.c za isdn downloadan iz asuscom strani. Po uspesni povezavi "modema" z arnesom pppd nemore uspesno opravit prijave. V enem mailu sem zasledil, da je bojda napaka med pppd in /dev/ttyI0, ker ne komunicirata s istim protokolom? To se pa bojda doloci s inicializacijsko vrstico pri "modemu". Mi lahko kak uporabnik tega "modema" pove kaksno init vrstico uporablja. Tocna znamka isdn adapterja je P-IN100-ST-D.