[LUGOS] Fwd: Ponudba za delo pri VU

Klemen Vodopivec klemen at unid.si
Wed Mar 6 12:43:51 CET 2002

Zivjo!

  Jaz se javljam za kaksno obcasno pomoc. Moje znanje obsega
  programiranje v PHP, C, Java (tudi JavaScript), pa nekaj malenkosti
  pascala kar naucijo na faksu, nekaj malega vem tudi o linuxu
  (administriram 5 masin), trenutno pa saltam na FreeBSD, od SQLa
  najbolje poznam PostgreSQL in mySQL kar se tice administracije, SQL
  kot povprasevalni jezik pa uporabljam ze dalj casa za take in
  drugacne zadeve.
  Drugace pa sem 3. letnik FRI, programska oprema.

  Kot receno, ce rabite kako pomoc, sem na voljo, saj se mi zdi ideja
  virtualne univerze super, skoda da ni (se) dosti materjala gor.

Vaše sporočilo napisano Tuesday, March 05, 2002, 9:28:18 PM se glasi:

--
LP,
Klemen Vodopivec

E-mail: klemen at unid.si