[LUGOS] VNC prek SSHja

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Fri Mar 29 22:08:30 CET 2002

Dne petek 29. marec 2002 20:38 ste napisali:

> Na strezniku je vklopljen X11 Forwarding, ne vem pa v cemu bi bila se
> fora. Probal je tudi SecureCRT in isto. Torej zakaj v iz Linuxua na
> Linux streznik in nato na Win9x masino dela, iz Win9x masine na Linux
> streznik in potem spet na Win 9x masina pa ne dela.
>
> Verjetno, se da narediti tudi bolj prakticno, toda nima pa dostopa do
> streznika za kake nastavitve.

Če sem prav razumel hoče na win mašini pognati Linuxov wiever za vnc, kar pa
ne uspeva iz preprostega razloga ker win ne zmore prokazati X programa na
namizju. Bo potrebno uporabiti kak x-server za win, pa bo to delalo BP.

Lp Fredi
--
 Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/