VNC prek SSHja

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Fri Mar 29 20:38:12 CET 2002

Hi

Danes mi je kolega govoril o naslednji stvari. V firmi ima na streniku
open ssh. Na svoji lokalni masini v firmi pa Win 98 in VNC server. Na
Linux serverju laufa IPMasq. On sekonekta na server preko sshja in nato
iz shella da ukaz vncviewer na lokalni ip njegove masine. Stvar mu iz
winodwsov ne deluje. Ce pa isto naredi doma z linuxa pa deluje. V Linuxu
deluje tudi meni, on uporablja v Winsih PuttySSH clienta.

Na strezniku je vklopljen X11 Forwarding, ne vem pa v cemu bi bila se
fora. Probal je tudi SecureCRT in isto. Torej zakaj v iz Linuxua na
Linux streznik in nato na Win9x masino dela, iz Win9x masine na Linux
streznik in potem spet na Win 9x masina pa ne dela.

Verjetno, se da narediti tudi bolj prakticno, toda nima pa dostopa do
streznika za kake nastavitve.

LP,

D.