[LUGOS] Linuxov ext2 ali ext 3 filesystem iz Windows 2000

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Thu Mar 28 08:29:27 CET 2002

Kolikor sem preskusal explore2fs, sem dobil utemeljen obcutek, da gre za
delo v nastajanju in da ima se precej porodnih tezav, od katerih je njegova
zmogljivost morda najpomembnejsa. Dopuscam moznost, da se je v zadnjih
razlicicah kaj znatno iz boljsalo, a pri meni je preprost pregled
datotecnega sistema vzel ogromno pomnilnika (stotine megabajtov:-), sesutja
pa niso bila redka.

Skratka: gre za program, ki je uporaben za obcasno zasilno delo, za resno
rabo pa (se?) ne.

Lep pozdrav,
Ales