[LUGOS] ADSL?

Alesh Mustar alesh at domenca.com
Wed Mar 27 09:55:30 CET 2002

Nakljucni lahko recemo, npr. prejsni teden je v Lescah crknil ADSL od
17:34 do 12:10 naslednji dan... (za tocni datum lahko pogledam).

Od takrat naprej opazam cudno obnasanje ADSL v smislu, prenos pade na
30% zmogljivosti za cca. 15 minut, potem pa spet nazaj na 100%.

Ker je centrala za Lesce, fizicno 15 m stran od ADSL prikljucka lahko
recem, da ima Telekom zadnje case ogromno obiskov centrale.

A.