[LUGOS] ADSL?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Mar 26 21:56:23 CET 2002

On tor, 2002-03-26 at 21:48, Nejc Skoberne wrote:
> Zdravo.

> Narobe: SiOL nasilno odklopi po 24 urah od priklopa. To je 1440
> minutah.

dobr, potem so naključni padci ppp linka (fizično dela - lučka na modemu
gori) popolnoma nenasilni?

samo recimo pol ure ali več ti ne sprejme PAP avtorizacije, pa če se
postaviš na glavo...

Mimogrede... še vedno bi bilo zelo zelo kul če bi kdo imel čas sestaviti
kratki Siol ADSL pod Linuxom FAQ,...

veliko manj vprašanj bi bilo na tej listi :)

LEp Pozdrav
Andraž Tori