[LUGOS] ADSL?

matej at pohorje.net matej at pohorje.net
Tue Mar 26 11:55:58 CET 2002

> Torej, hoces povedati, da dobis 3x po 512kb/s oz. 3x po 128 kb/s
> bandwidth-a ali si mogoce v dvomih, da ena masina ne bi mogla
> sfolgati prometa na ADSLju.
> Povej mi, da je moja razlaga napacna, oz. da je SiOLov IQ pod absolutno
Nekako nisem podvomil da mrezna karta nebi zmogla 512 kb/s. Sem pa resno
podvomil o SIOL-ovem IQ-u, ko sem na lastne oci videl sestevek obeh bandwithov
na masinah ki je je bil pri dw VEC kot 512 kbit/s. Podvomil sem tudi v svoje
znanje matematike in sestevanja in odcitavanja stevilk ampak samo do trenutka
ko do identicnih rezultatov niso prisli tudi drugi s katerimi delam.

Matej