[LUGOS] ADSL?

matej at pohorje.net matej at pohorje.net
Tue Mar 26 11:29:52 CET 2002

> da se
> Kolikor jaz vem nikjer ne pise, da Siolovci karkoli *zagotavljajo*,
> razen tega, da prenosi ne bojo visji kot 512/128. Minimum pa kolikor vem ni
> nikjer omenjen.
Ja, saj vem da nihce ne zagotavlja, ravno zato sem dal ta izraz v narekovaje.
Ceprav bi verjetno npr. v ZDA kjer imajo varstvo potrosnikov bistveno boljse
urejeno kot pri nas, SIOL-ove reklame kjer navajajo 512 kb in 8xxx SIT kamot
razglasil za zavajanje potrosnikov.

> Zanimivo...jaz se z ADSL-om se nisem dosti ukvarjal, ceprav imam enega
> za
> testiranje, ampak sem preprican da to ne bo prav dolgo trajalo
> (povecanje
> bandwidtha na tak nacin, ne moje testiranje :-)
Koklikor je meni znano sprva sploh ni bila omejena kolicina dodeljenih ip-jev
na eno uporabnisko ime, sedaj pa so to menda omejili na stevilo 3. SIOL torej
to zavestno dopusca. Res pa je, da nikjer se nisem poskusil z vec kot
dvema "odjemalcema". Ampak z dvema pa preverjeno deluje.

Matej