[LUGOS] ADSL?

matej at pohorje.net matej at pohorje.net
Tue Mar 26 11:13:35 CET 2002

> Ej, tole bi se pa dalo kje patentirat oz. narediti patent
> kako se zadeve NE naredi.
Po moje pa stvar ni nujna "NE UPORABNA". Siol namrec omogoca (preverjeno) - kot
je ze bilo napisano - dodelitev vec IP-jev in s tem posledicno vecji bandwidth.
Vsak ip namrec dobi "zagotovljen" bandwith ne glede na to, da se
vsi "uporabniki" prijavljajo z istim uporabniskim imenom in geslom. Ce je
seveda za varnost ustrezno posrkrbljeno, lahko na ta nacin kar precej povecas
pretocnost podatkov.

Matej