[LUGOS] Routing

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Mar 25 16:06:29 CET 2002

Quoting Jure <jure at aufbix.org>:

> Za omilit tezave braindead operacijskih sistemov in njihovih tcp stackov
> vcasih pomaga tudi nastavitev
> /proc/sys/net/ipv4/conf/<device>/shared_media.
> Tako linux neha bit pameten in pusti da si windows masini na istem ethernet
> segmentu paketke podajata (this is where braindead comes in) prek linux
> boxa.

Meni se je zadeva najveckrat pojavljala, ko sem imel na istem mreznem segmentu
dva routerja za dve razlicni mrezi, masine so pa imele default route nastavljen
na prvi router, ta je imel pa se en route potem nastavljen na drugi router.

To naredis takrat, ko se ti ne da urejat staticnih routing tabel na 50 masinah
in si ti zdi routed overkill (ker v bistvu je) ... :)

--
David!