[LUGOS] MySQL pam modul oz. user login

Branko F. Gracner branko at edico.si
Sun Mar 24 19:34:37 CET 2002

ko smo glih ze pri tem.

a ni to precej trivialen problem?

treba se je povezat na sql bazo z uporabnikom, ki lahko dela UPDATE na
tabeli uporabnikov, prebrat staro geslo iz stdin-a, ga hashirat, ta hash
primerjat s heshem v sql bazi (select count(*) from tabela where
password='old_pass_hash' and username='moj_uporabnik'), in ce tale sql vrne
1, potem je to to, prebere se novo geslo dvakrat, se preveri ali sta enaka,
se ga hashira in updata tabelo.

(update tabela set password='new_pass_hash' where
username='moj_uporabnik')... in tud to mora vrnit, da je affected rows = 1.

to sprogramirat v perlu al pa v PHP-ju pa res ni tezko.

brane