[LUGOS] samba in vec workgrup

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Sun Mar 24 14:23:50 CET 2002

Metod Novak [e-spy] wrote:

> Sej s tem sem se ful matral pa mi ni ratal. Ali mas slucajno kaksen real
> life primer.

Jaz imam zadevo pac reseno tako, da imam skoraj v vsakem segmentu eno
masino, ki sluzi kot samba server. Prav tako imam dva WINS streznika, ki
se med sabo sinhronizirata (vmes je namrec wireless link) in zadeva
deluje do te mere, da ce v Winsih recem "Find computer <bla>" le-taga
winsi najdejo pa je vseeno v kateri workgroupi je (prava tako lahko
potem mapiram share na njem). Ce pa pogledas v "Network neighbourhood"
vidis vse workgroupe, ki obstajajo, le ko kliknes na katero (v kateri pa
ni samba serverja) ne vidis racunalnikov v njej =).

Glede sambe in vec workgroup smo ze debatirali na tej listi vendar
koliko jaz vem se nobonemu ni ratalo usposobiti sambe tako, da bi ena
masina "hostala" vec workgroup. Lahko pa se seveda tudi motim =)

Lep pozdrav,

	Andrej.