MySQL pam modul oz. user login

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sun Mar 24 08:28:07 CET 2002

ciao.

Na domacem racunalniku sem poskusil usposobiti sistemsko avtentikacijo
userjev iz MySQL-a (torej username, password, home_dir,... - skratka vse
kar rabi za recimo telnet).

Uporabil sem libnss-mysql . Po nekaj truda z branjem loga (ker
dokumentacija je bolj svoh), sem uspel usposobiti login na masino. Zal pa
sem opazil da taka resitev mi ne resi vseh problemov. Najbolj perec je, da
si ne morem spremeniti password z ukazom 'passwd', ko sem loginan. Poleg
tega razne komande kot so chsh, chage,... ne delajo.

Zanima me, ce je kdo podoben problem (telnet login,...) kako drugace
uspesno resil s tem da ima vse info v MySQL-u?

Drugo vprasanje (ce slucajno ni druge variante za resit tezavico). Kako bi
lahko ENOSTAVNO (pisat C program ni enostavno - torej kak ze standarden
ukaz v Linuxu) skriptiral password, da ga vnesem v MySQL?

Lp,
Dezo