[LUGOS] isdn problem

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Wed Mar 20 14:54:53 CET 2002

Himba wrote:
> zivjo
> a je imel mogoce ze kdo podobno tezavo s povezovanjem na i-net z isdn.
> uporabljam kisdn in mi lepo inicializira modem poklice konekta, dobim
> IP, ne morem pa odpret eng page-a... lahko samo pingam ta remote IP !

Mogoce lahko do weba dostopas samo preko kaksenga proxy serverja pri
tvojem ISP-ju. Poizkusi preveriti pot paketka z ukazom npr. "traceroute
www.arnes.si" in bos takoj videl kje se zadeva ustavi.

> ---- repeated about 200 times -----
>
> kISDN: No interface for channel 0 found
> kISDN: ifconfig ippp0
> kISDN: route add default gw 193.189.182.251 dev ippp0
> kISDN: No interface for channel 0 found

Tudi pri meni so se pojavljala taksna sporocila a sem jih ignoriral saj
mi je vse delovalo normalno.

Lep pozdrav,

	Andrej.