RH7.2 na raiser particiji?

Danilo Majhenič danilo.majhenic at guest.arnes.si
Tue Mar 19 16:43:28 CET 2002

Torej imam instaliran suse linux 7.3 pro. Sam mi je naredil reiser fs
particijo, okrog 4 GB. Suse linux se vcasih obesi ob preklopu iz x v
konzolo(ponavadi v tisti konzoli teče bitchx), takrat ne morem prit do
nobene druge konzole in pa tudi na tipkovnici se ob pritisku na caps lock ne
prizgejo lucke, skratka sistem hangne totalno. Najprej sem mislil da je
kriva "3d accelration" ki sem jo imel obkljukano, vendar ni pomagala ker
sistem tudi brez tega zablokira. Imam pa voodoo 3 3000. Če tega problema ne
bom rešil me samo zanima kako si instaliram RH da ostane particija reiser.
LP