[LUGOS] Prenosniki in Linux

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Tue Mar 19 10:06:50 CET 2002

miha.tomsic at guest.arnes.si said:
> Včeraj me je en kolega spraševal, katerih notesnikov in pcmcia kartic
> naj se izogiba, če bi želel poganjati Linux.

Najbolj enostavno: preden se odloci za nakup dolocenega modela, naj pogleda na
linux-laptops.net, kjer so ljudje za vsako masino opisali, kako jim dela ali
ne dela, in marsikdaj tudi dodali patche ali konfiguracijske datoteke, ki
jim pomagajo, da zadeva dela. Preden sem sam kupil laptop, sem ga tudi preveril
tam in zdaj sem s svojim dell inspironom 4100 zelo zadovoljen (samo modema se
nisem usposobil, vse ostalo je odlicno podprto).