[LUGOS] pocasna avtentikacija

Matjaž Prelog rachek at kibla.org
Mon Mar 18 19:50:10 CET 2002

On Fri, 15 Mar 2002, Mitja Zabukovec wrote:
> res je bila fora v reverese lookupu, hvala.
> se mi pa ni zdelo verjetno, da je fora v tem, ker login prompt sem dobil
> takoj. sele preverjanje gesla je trajalo celo vecnost.
Se za druge: problem je v 2eh Cjevih rutinah: gethostbyname() in
gethostbyaddr(). Ocitno sshd(ce govoris o login promptu) te 2 rutini
uporabi sele pol,da logira client hostname/IP ali pa za kaj podobnega .
BTW,tudi na FreeBSDju dela po celo leto(na comp.unix.bsd.freebsd.misc so
namrec ljudje to prijavljali,meni osebno pa so kiste delale po 3/4 leta
najvec) brez problema,pol pa krnaenkrat ne vec,tudi reboot boxa ni
pomagal.

Samo zakaj ? Morda je na tej listi kdo,ki bi lahko razsiril moja obzorja? :)