[LUGOS] Težave s ftp.si.debian.org

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Mar 18 09:57:09 CET 2002

On Mon, 18 Mar 2002, [ISO-8859-2] Miha Tom=B9i=E8 wrote:

> Ali je morda =B9e kdo opazil te=BEave pri apt-getanju s ftp.si.debian.org?
> Meni namre=E8 od sobote naprej ve=E8krat pade povezava s serverjem ali pa
> povezave niti ne morme vzpostaviti:

V soboto okrog 2:25 so se zacele neke tezave z enim routerjem na Univerzi
v Mariboru. Ker vsi (no, recimo), ki niso na istem subnetu kot
ftp.si.debian.org do njega dostopajo preko tega routerja, imajo pac
tezave. Po precej povrsnih meritvah router priblizno 4,5 minut dela, nato
2 minute ne in potem se to tako ponavlja. Upam, da bodo router hitro
popravili.

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/