[LUGOS] pocasna avtentikacija

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Fri Mar 15 12:27:02 CET 2002

Pri meni se je to dogajalo, ko sem imel vpisn gateway na drugi masini
katera je dostopala do interneta, tako ves cas isce DNS in GTW in dolgo
casa sploh nece opraviti konektanja, problem sem reseval s tem, da sem
dodal v /etc/hosts zapis za masino, s katere sem dostopal do serverja, ter
dns kar lokalni ip od masine, svar je potem deloavala normalno.

test at try
lp Borut