[LUGOS] rkit in odstranitev...

Klemen Vodopivec klemen at unid.si
Thu Mar 14 22:45:33 CET 2002

Zivjo!

  mislim, da ti pri ustreznem netstat programcku (tu mislim ne
  shekan/krekan) das izpisat na katerih portih se tvoja masina oglasa.

  # netstat -nap
  ti pove marsikaj, tudi kateri program laufa na dolocenem portu. Ni
  nujno da je samo SSH bil napaden.

Vaše sporočilo napisano Thursday, March 14, 2002, 10:16:23 PM se glasi:

--
LP,
Klemen Vodopivec

E-mail: klemen at unid.si