ram error

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Wed Mar 13 16:11:21 CET 2002

Zivjo!

A je mozno v linuxu onemogociti dolocene bloke v ramu, da OS vanje ne
vpisuje podatkov? Namrec, RAM se mi je na dolocenih mestih - par 1Mb
blokov - sfizil. Zakaj, nimam pojma. Kar naenkrat sem opazil, da se mi
programi razsuvajo kot za stavo, pa sem pognal memtest86. Za kernel
parameter 'mem' vem le, da je mozno onemogociti doloceno velikost, vendar
je v mojem primeru vec manjsih blokov, tako da ram modul se ni cisto za v
smeti. Bom verjetno moral nov ram kupit, ne :( ?

Primoz