[LUGOS] Multi-port kartice ki delujejo pod Linux-om

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Wed Mar 13 11:52:47 CET 2002

Darko Koruga wrote:

> Zdravo,
>
> vem da je precej serijskih multi-port kartic podprtih pod Linux-om.
> Zanima me katere mi priporocate iz lastnih izkusenj. Prosil bi tudi ce
> mi lahko nekdo ki ima s stvarjo izkusnje pove se katero podjetje
> prodaja take stvari pri nas in kaksne so priblizne cene za 8/16 portno
> kartico. Kako je s porabo procesorskega casa, ponavadi naj bi boljse
> kartice imele procesor na sami plosci ?

COMTROL RocketPort 4-32 port kartice, lahko do 4 kartice v eni masini. Pod
linuxom support direktno v kernelu, ima svoj procesor na kartici, tako da
dela vecino komunikacije sama.
Zaradi velike izbire razlicnih modelov RJ45, 9-pin, 25-pin, RS-232,
RS-485..... poklici ali pa poslji mail na prodaja at bass.si in bos dobil
ustrezen odgovor.

Lep pozdrav,
Aleksander

--
Aleksander Bastl, manager    WWW: http://www.bass.si
BASS d.o.o.               E-mail: Aleksander.Bastl at bass.si
Ul. XIV. divizije 14         Tel: +386-34-900-900
SI-3000 Celje                Fax: +386-3-425-77-66