reply-to header

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Sun Jun 30 17:31:39 CEST 2002

Hi .

Na spletu man precej web-based email naslovov, mail katerih se steka na
centralnega na tole solaris masino (mars), kjer ga potem filtriram s
procmail.

Ob odgovarjanju na to posto bi rad nastavil njen "From" in pa "Reply-to"
header na spletni naslov web-based ponudnika, npr. email.si. Nocem namrec,
da bi bil na odgovorjeni posti viden naslov solaris masine (spam, drugi
razlogi).

Uporabljam pine, ki med pisanjem maila te moznosti ne ponudi. Vem, da se
da nastaviti v CONFIG menuju, a jaz tega nocem za vsako sporocilo, marvec
le za dolocena (ker so ena z email.si, druga z law.com, etc.).

Lahko to uredim znotraj pine-a? Ali rabim uporabiti procmail za
filtriranje outgoing mailov? V vsakem primeru bi mi bila delujoca skripta
v pomoc :)

hvalaaa
-igor