suse 8.0 (hrosci?)

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Sat Jun 29 21:24:57 CEST 2002

Zdravo!

Tole zadeva predvsem uporabnike suse 8.0. Imam namrec nekaj tezav s to distribucijo in me zanima, ce jo ima tudi kateri drug njen uporabnik. Zdi se kot da bi slo za hrosce v distribuciji.

-Zadeva mi pri vsakem zagonu zazna samo 2 usb napravi (imam jih pa 5! - prek huba). Ce jih potem rocno prikljucim jih takoj avtomatsko zazna. Zakaj pa ne samodejno pri startupu?

-Skener sem skonfiguriral ze pri instalaciji, vendar mi ne dela, saj nobenega programa za skeniranje sploh ne uspem pognati. Kaka napaka v knjiznici ala sane?

-Instaliral sem nekaj ttf fontov, ki jih uporabljam pod win$. Vendar mi vecina ne deluje pravilno, ker mi ob izbiri te pisave besedilo pretvori v neke cudne znake. Problem pri kodiranju? Pa se nekatere kde aplikacije ne uporabljajo default fonta ampak nek font s stalno sirino (kot courier). Kaj je pa tu narobe?

Lepo pozdravljeni!
Matjaz