Fw: Fw:

Kovačič Marko kovacic.marko at siol.net
Thu Jun 20 09:37:18 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "J. Mele" <jack at ro.zrsss.si>
To: "Kovačič Marko" <kovacic.marko at siol.net>
Sent: Thursday, June 20, 2002 8:14 AM
Subject: Re: Fw:

Zivjo!

Hmm..
Kaj pa vem. lindows nisem se nikoli videl v akciji.

mogoce lindows ne zna sparticionirati diska... najbolje da je disk prazen
- preden zacnes instalirat - tudi BREZ windows particij. lindows bo ze
svoje naredil...n

Predlagam ti, da se obrnes na lugos-mailing listo. Kako se prijaviti
poglej na spletnih straneh www.lugos.si. Tam je prek 200 uporabnikov
Linuxa, ki ti bodo znali bolje in hitreje pomagati kot jaz.

lp, Jaka

> Kaj Ti misliš o tem.?
>
> Ali Lahko pomagaš ?
>

> L.P
>
> Marko

itd...............

> Potem ko napiše ins.cd-rom
>
> poj pa preparing cd se  pa cd vrže ven potem pa črn
ekran...................................

> POgon c:/ sem vseeno formateral in še naložil WINxp
>

> Kako ,da se noče saj sem ga f. z fat načinom tako ,da je zdaj mislim
>

> L.p.
>
> Marko

lp, Jaka

---
Programming today is a race between software engineers striving to
build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying
to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
                                                   -- Rich Cook