[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] ping question...

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jun 18 23:58:10 CEST 2002

On Tue, 18 Jun 2002, Damir Horvat wrote:

> TCP/UDP (transport layer).  ping -f pa je "flood ping" kjer sender z vsem
> BWjem posilja echo requeste, ne cakajoc na echo reply-e na en host. Tako,

Ni res. Flood ping naceloma caka na odgovore, edino ce je odgovorov manj
kot 100 v sekundi odposlje 100 paketov v sekundi. Ker je navadno velikost
paketov omejena na 1500 B, s flood pingom praviloma lahko presezes 1.2
Mb/s prometa samo takrat, ko ti partner brez tezav odgovarja na vse pinge.

> sicer ze dolgo trobim, da se icmo 0/8 zapira s FWji (ali omeji na nekaj
> requestov/sec), ampak, jaz pac nisem zakon tle in se me poslusa po prosti
> volji, hehe.

No, ja... Pa saj to niti niso tako hudi napadi. Hudo je takrat, ko te
24000 hostov (ja, stiriindvajset tisoc - no, vsaj toliko razlicnih source
IPjev) s celega sveta hkrati napada z maksimalnim floodom (brez cakanja na
kakrsnekoli odgovore) TCP/UDP paketov iz/na random porte.

Ja, dozivel sem tudi ze kaj takega. Niso sicer napadali mene, ampak nekoga
blizu. Rabis ze kar spodobno opremo in linke, da prezivis tak napad brez
tezav.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/